سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان ، شناختن به دل است و اقرار به زبان و با اندامها بردن فرمان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 87 تیر 24 , ساعت 5:43 عصر

با سلام به دوستان بزرگوار

هفته گذشته در زنجان بودم؛ کنجکاو شدم ببینم ماجرای دانشگاه زنجان چیست؛ با پرس و جوهایی که انجام دادم، بسیاری از مطلعین اذعان داشتند که مدتی قبل از این ماجرا، آقای مددی اقدام به انحلال دفتر تحکیم وحدت که زمانی موسوم به دفتر تحکیم وحشت بود،‏ می‏کنند؛ آن‏ها نیز وعده تلافی را می‏دهند که در این راستا طی برنامه‏ای از قبل طراحی شده، دختری را به دفتر وی می‏فرستند و زمانی که این دختر روسری خود را باز می‏کند، طبق برنامه از قبل تعیین شده به دفتر آقای مددی هجوم برده و به وعده خود جامه عمل می‏پوشانند.

اگر چه به لحاظ شرعی نه سخن من حجیت دارد و نه فیلم آن‏ها، اما سؤالی که مطرح است، این است که چطور اعضای دفتر تحکیم وحدت که زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی از مدافعین آزادی به معنای بی ‏بند و باری و فحشا بودند و اکنون عابد روزگار گشته‏اند؟ فراموش نشود که بنده هیچگونه آشنایی با مددی ندارم. اما آنها که الفبایی از فقه را بلدند، می‏دانند که با این گونه ادعاها هیچ گونه جرمی ثابت نشده و کسانی که اتهام وارد کرده‏اند،‏ محکوم به حکم قذف می‏شوند مگر اینکه ادعای خود را ثابت کننند. به اضافه اینکه به فرض اثبات جرم، بسیاری از اعضای دفتر تحکیم وحدت از مخالفین اجرای حدود الهی در مورد زناکاران می‏باشند و لذا مؤمن دو آتشه شدن آن‏ها جای خنده بسیار دارد. و باز فراموش نکنید که یکی از سرکردگان این دفتر یعنی آقا ابرام اصغرزاده، زمانی مردم را به تظاهرات علیه خدا دعوت می‏کرد. حالا به نظر شما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

نکته بسیار مهم اینکه اگر چه زنا، در صورت اختیار طرفین هم حرام است، اما در فیلم منتشرشده، اثری از اجبار در دختر که شاید دانشجوست، دیده نمی‏شود. و بسیاری از تناقضات که نه من وقت بیان دارم و نه شما حوصله خواندن!!!!

فقط بدانیم که عالم محضر خداست و در محضر خدا گناه نکنیم و اگر چه زنا کردن از اکبر کبائر است، تهمت به دیگران نیز برای رسیدن به اغراض سیاسی از بزرگترین گناهان است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ